Sunday, January 9, 2011

נסיך על סוס לבן עם נעל ביד

אחד היתרונות בלהיות אישה נשואה הוא לדעת שיש מי שיגן עלי מפני יצורים דוחים ומגעילים כמו ג'וקים. 
פעם אם הייתי רואה ג'וק בבית, הייתי רצה למכולת, קונה מרסס הכי חזק ולא הייתי משאירה טיפת אוויר בבית. אחרי כמה שעות, הייתי חוזרת (עם מסכה) לבית  אטום, מזיזה את כל הרהיטים ושוטפת כל פינה כמה פעמים: עם אקונומיקה, בלי אקונומיקה, עם סבון.... קיצר, זה היה נורא מעייף, שלא נדבר על עוגמת נפש רק מלראות את אותם יצורים דוחים ולאסוף את הגופות שלהם. 
מאז שהתחתנתי, הכול הרבה יותר פשוט.  אני צועקת בקול :"ג'וווווווווווווווק" (ולא משנה לי שזה קורה בשעות לילה מאוחרות) ובעלי האמיץ רץ אלי מצויד בנעל (מידה 43, זה נשק כבד) ועם קריאת מלחמה "איפה הוא?" מורח אותו. ברגעים האלה אני מרגישה את עצמי ממש כמו נסיכה מאגדות, שניצלת ממפלצת ע"י נסיך על הסוס לבן

0 comments:

Post a Comment