Saturday, January 8, 2011

גברים וכביסה

אצלי עניין של כביסה מאוד פשוט, יש בגדים מלוכלכים ויש בגדים נקיים. אבל אצל בעלי זה הרבה יותר מסובך: יש בגים נקיים שמקומם בארון (אותם בגדים שאני כיבסתי, קיפלתי ושמתי בארון), בגדים מלוכלכים שמקומם בסל כביסה (אותם בגדים שאני אספתי מרחבי הבית ושמתי בסל) וערמה של בגדים על הכיסא ליד המיטה. כל כמה זמן  אנחנו מנהלים את אותה שיחה: "מאמי, הבגדים שפה... הם נקיים או מלוכלכים?  אם זה מלוכלך, זרוק לכביסה, אם נקי, שים בארון". ותמיד אני מקבלת את אותה תשובה, שבגדים אלה לא מספיק נקיים בשביל ארון, אך לא מספיק מלוכלכים בשביל כביסה...הוא כבר לבש אותם פעם אחד... אז הפיתרון הכי טוב הוא להשאיר אותם כך כי מחר הוא בטוח ילבש אותם. מה קורה מחר? מחר הוא פותח ארון ולוקח בגדים מארון. ואני יודעת שבערב גם הם יהיו בערמה של בגדים "שבטוח אני אלבש מחר".
מודה שבהתחלה זה היה נורא מעצבן, אבל כעבור שנים למדתי לא להייתחס ולא לחכות שהוא יסדר את הבגדים, יותר מהר לעשות בעצמי. ועכשיו אני חושבת, אולי זו היתה הכוונה שלו? שאני אתייאש ואעשה את זה בעצמי? אולי גברים הרבה יותר מתוחכמים ממה שאני חושבת?

4 comments:

Unknown said...

איזה כיף שמצאתי את הבלוג הזה, הוא פשוט מעולה.
אני יושבת מול המסך ומצחקקת בהזדהות עם כל מה שאת כותבת- גם לבחור שלי יש ערימת בגדים כמעט נקיים...

זה כנראה עניין של גברים

adiviatis said...

תודה :-)

Unknown said...

אני לא חושבת שזה נורא כל כך, אני חיבת להודות שאני מזדהה עם הגבר בעניין הכביסה.... מה לא חבל לזרוק הכל למלוכלך ישר? את יודעת כמה מהר תצתבר כביסה...?

א said...

מכונת כביסה חדשה

Post a Comment